een helse ervaring

Raar zo’n dagje verlof op dinsdag, héél rustig in de winkels (Lidl en AH). Bij Aveve ging ik mijn verjaardagskado afhalen (een winkeltas en alles er in aan -5%). Nu ze in de tent zitten in afwachting van het nieuwe gebouw is hun assortiment aanzienlijk kleiner, veel minder keuze aan konijneneten bvb. en belachelijk weinig kerst. En geen potgekweekte Nordmannen van 2m. Ik weet even niet meer waar ik nog moet zoeken …. of wel maar dan kost hij 70 euro … to be continued …

Om half 2 had ik afspraak in Imelda voor een mri scan. Na alle admin doorlopen te hebben, werd ik afgeroepen iets voor 14u. Enkel mijn BH en schoenen moesten uit (alle oorbellen had ik thuis al uit gedaan). En toen ging ik op de tafel liggen, kreeg ik een hoofdtelefoon op en een “harnas” over mijn gezicht. En toen schoof ik erin, ik had tevoren besloten om tijdens heel de rit mijn ogen te sluiten, écht claustrofobisch ben ik niet maar speleologie is niks voor mij dus besloot ik het zekere voor het onzekere te nemen. Ik deed ze pas terug open toen ik naar buiten schoof.

Ik wist dat het lawaaierig ging zijn maar dat het zo hels ging zijn, had ik niet verwacht. Verschillende geluiden en verschillende frekwenties terroriseerden mijn hoofd. Ik zei dan ook al lachend dat het een “helse ervaring” was toen ik er uit mocht. A, ja, ik onderging dit omdat ik geregeld migraine heb maar van zo’n kabaal krijg je pas hoofdpijn 😉

Sinds ik 2 weken geleden naar de osteopate ging, heb ik geen aanval meer gehad !!! Houden zo !!!

Leave a Reply

