apenjaren

De laatste maanden merk ik van mezelf dat ik soms nogal grof uit den hoek kan komen tegen manlief en de kids, ik heb ook minstens 1x/week een zweetaanval ‘s nachts en soms kan ik me moeilijk concentreren en ik vergeet al eens iets … Zo legde ik 3 kadobons van Dean weg en ik wist nadien totaal niet meer waar ik ze had gelegd, ik vond ze ondertussen gelukkig wel terug maar dat ben ik niet, dat is mijn ding niet zo slordig zijn. Ik herken mezelf soms niet meer … Ik ging naar de Libelle Winterfair en besefte onderweg dat ik mijn abonnee kaart vergeten was en na de lunch daar liet ik mijn aankopen achter aan de tafel waar we aan stonden, gelukkig bleken de mensen achter ons ze afgegeven te hebben om opzij te houden zodat ik ze terug had.

En dan die hoofdpijn, ik had ook al hartkloppingen …. En ik werd 46. Zou ik dan toch in de perimenopauze zitten? Lijkt heel plausibel. Iets waar ik nooit over nadacht tot nu dan. De andere apenjaren dus ! Niet iets waarover ik raad kan vragen want mijn vriendinnen zijn allemaal jonger. Eerstdaags eens advies vragen aan de apothekeres om bepaalde symptomen te verlichten.

Gelukkig voel ik me hierdoor niet ineens een ouwe doos 😉 No way met 2 jonge kinderen, goeie genen en een portie geluk (en op tijd beginnen crèmekes smeren en altijd een zonnebril dragen) schatten ze me 10 jaar jonger !

Leave a Reply

