verjaardagsweekend

Ik verjaarde dan wel afgelopen zaterdag, het échte feestweekend is volgende week !!!

De mensen die het dichtst bij mij staan/die ik graag heb,stuurden allemaal wensen. Wat me wel blijft verbazen is dat ik meer vriendschap ervaar via Facebook vrienden die ik nog nooit in het echte leven zag dan van mensen die ik irl (al jaren) ken. Vreemd … maar de grove spons erover, heb grote kuis gehouden op FB  ! Ik zal het nooit leren hé, ik probeer altijd het goede in de mens te zien 😦

Ik deed nog enkele kerstinkoopjes bij Het Viooltje in Kampenhout (leuk aanbod !) en bij Verstreken. Koken moest niet afgelopen weekend want op zaterdagavond gingen we samen met bonski en bompa naar de restaurantdagen in DBH, dat moet zo’n dikke 30 jaar geleden zijn (ik deed er mijn derde en vierde jaar ASO moderne talen). We waren bewust vroeg gegaan (iets na 17u) en gelukkig maar want eer we gedaan hadden, stonden er ellenlange rijen die aanschoven.

We hadden snel een tafel en onze bestelling werd direkt opgenomen en ons voorgerecht (garnalenfantasie) werd megasnel geserveerd.

helemaal mijn ding !
helemaal mijn ding !

Lekker en veel, daarna volgde tomatensoep met brokjes groenten, die was perfekt afgekruid en er was meer dan genoeg

2016-11-19-18-04-08

Er was een vrij strakke organisatie, onze tafel werd bediend door dezelfde jongen.

2016-11-19-18-28-39

Lekker filet gebraad (4 sneden !) met witloofkrans en champignonroomsaus. Ook de kids hun volle vent was lekker.  Als dessert kozen we voor ijs,  dame blanche in een plastic potje. Snel, lekker, veel en goedkoop, wat wil een mens nog meer ? Dikke pluim voor de organisatie én de koks, ze zijn dan ook niet aan hun proefstuk toe 😉

Zondag was het de beurt aan Kane’s school, daar konden we kiezen uit vidé of spaghetti. Hier hanteerden ze het self service systeem en werd drank aan tafel gebracht. Ook goed bekeken want we waren snel aan het eten en kregen ook hier een ruime portie, hier gingen we voor spaghetti aan democratische prijzen.

2016-11-20-12-10-52

2016-11-17-16-15-05
zalig ruikend pakketje
2016-11-17-16-16-02
leuk wanneer klanten aan je denken
de kerstcreatie chaos in de living !
de kerstcreatie chaos in de living !

Naar volgend weekend kijk ik écht uit : lekker eten, shoppen én uitwaaien …

Leave a Reply

