Libelle Winterfair

Vorig jaar verloren we (bonski en ik) meer dan een half uur om binnen te raken door de verscherpte controle (nasleep terroristische aanslagen) en de slechte organisatie. Dit jaar zijn er 2 ingangen en verliep het veel vlotter !!! Wat meteen opviel waren de bredere gangen en het ruimere kerstaanbod. Ik stuurde vorig jaar een mailtje naar  de hoofdredactrice met mijn bemerkingen waarop zij prompt een vriendelijke mail terugstuurde. Ik zal haar ook dit jaar een mail sturen om haar te feliciteren met de vooruitgang !!!

Er was een ruimer aanbod stands met kerstspullen, de workshops waren ook beter verdeeld. Het abonnee kado was leuk en ook de goodiebag was de moeite. Enkel het Libelle kado liet ik aan mij voorbij gaan (CD van Gene Thomas).

Het leek ook minder druk, we konden goed doorgaan. Lunchen deden we “onderweg” want de eethoek zat bomvol. We namen een broodje Breydelham met sla, gedroogde ajuin en lauwe ham met een beetje tartaar, lekker !

Nieuw dit jaar was dat je de goodiebag enkel kon afhalen vanaf 13u wat ik ook positief vind, zo ben je zeker en moet je niet vanaf het begin sleuren met een zak.

Volgend jaar zijn we er terug bij, zolang het doorgaat in de Nekkerhal tenminste

Leave a Reply

