osteo

Het viel met bakken uit de lucht vanmorgen en het was al een tijdje bezig … geen weer om naar school te fietsen dacht ik. Dean werd dan ook naar school gebracht samen met de 3 meisjes waarmee hij vertrekt per fiets. Kane’s bus had vertraging doordat er veel files waren zei de chauffeur. Om iets voor 8 kon ik vertrekken naar mijn klant waar ik aankwam om 8u04.

Na het werk eten kopen in de Spar, boodschappen afzetten thuis en vertrekken naar de Colruyt waar ik had afgesproken met Dean (aan de school zelf is geen parking voorzien voor afhalers en kiss and riders) Ik kocht er nog aardappelen want die was ik vergeten. Ondertussen liep de parking aardig vol want ik was niet de enige die haar zoon kwam afhalen van DBH !

Om kwart na 12 kwamen ze toe en kon ik vertrekken. Ondertussen bonski al gealarmeerd om Kane op te wachten bij ons thuis. Het verkeer zat muurvast, het was een meer dan moeizame rit naar huis : file om de parking af te raken, file tot aan het rond punt (overweg dicht) en file van aan het gemeentehuis tot aan de lichten. Toch typisch Belgisch dat een beetje regen zoveel chaos kan veroorzaken (laat die sneeuw maar komen denk ik dan !!!!) Al de meisjes aan huis afgezet zodat we om 12u36 thuiskwamen !

Maca gemaakt, gegeten, omgekleed, Kane afgezet bij N. en naar Manzana gereden waar mijn nagels een Kersterig kleurtje kregen

2016-11-16-20-13-49

Ff naar huis en dan tegen 16u naar de osteopaat. Om mijn nek eens een krakske te geven dacht ik …

Ze begon aan/onder mijn schouderbladen en ik had al meteen prijs, pijn tot en met en dat zou de eerste 15′ niet anders zijn : mijn spieren zijn geblokkeerd. Daarna werd mijn nek langs beide kanten “gekrakt” en daarna volgde een aangenamere behandeling. Het blijft me verbazen hoe die telkens de pijnlijke plekken weten te vinden … en dat je het zelf nog niet eens wist/besefte …. Volgende week nog een keertje en dan zou het aanzienlijk moeten beter zijn.

Je lichaam is één geheel niet verwonderlijk dat ik de laatste weken zoveel hoofdpijn had : hout vasthouden, momenteel een week pijnloos (een deel stress is weggevallen ) …. maar het zou wel kunnen dat ik door de behandeling last krijg want om te beteren moet het/kan het verergeren.

Ondertussen had ik bericht gekregen van Pearl dat mijn leesbrillen klaar waren dus ging ik die na de behandeling afhalen. Iets na 17u kon ik Kane afhalen, die had ondertussen nog via Messenger een uitnodiging gekregen om te gaan spelen bij een meisje van zijn klas van vorig jaar waar hij recent nog geweest was maar hij was al op een ander dus.

Gelukkig was er ‘s avonds nog een warm badje waar ik meteen mijn bril kon uittesten want ik lees altijd in bad, getest én goedgekeurd !

Leave a Reply

