Rowenta Silence Force

Op vrijdag 28/10 haalde manlief mijn pakket af bij KIALA met daarin een blauwe stofzuiger van het merk Rowenta Silence Force. Ik was één van de 150 gelukkigen die hem mocht testen via The Insiders. In het verleden mocht ik al Dr Oetker pizza testen en bodylotion van Le Petit Marseillais.

Mijn allereerste Rowenta toestel kocht ik in 2008, een rode met een -toen nog- driehoekige zuigmond. Om maar te zeggen dat ik al overtuigd was van hun kracht, vooral dan in geluidsniveau, deze modellen zijn écht wel beduidend stiller dan hun concurrenten.

on the move in den oto
on the move in den oto

Ik testte hem eerst thuis : heel de benedenverdieping werd gestofzuigd : stukjes plastic, papier, fijne steentjes, mos en gras verdwenen zonder moeite. Bij mijn klant op woensdag testte ik de zachte borstels aan de slang door de zetel te stofzuigen en de plinten en de vensterkanten.

Hij is makkelijk hanteerbaar, je kan met één hand stofzuigen dus geen last van een pijnlijke rug. Hij is vrij licht (in tegenstelling tot mijn model van 2008 !!!), de draad is langer maar niet lang genoeg om mijn huis in 1x te kunnen doen. Helemaal perfect zou hij zijn met een driehoekige zuigmond, die zijn jammer genoeg niet meer standaard verkrijgbaar.

Hij zuigt zonder probleem fijne steentjes, stukjes papier en plastic, gras en mos. Hij is makkelijk te hanteren en heel wendbaar. Ik zie geen enkel negatief punt. Hij kost een pak minder dan een Dyson en is zeker even goed en maakt een pak minder herrie !!!

Leave a Reply

