moet er nog

hoofdpijn zijn ??? Dinsdag en woensdag was het weer van dattem … ik kan toch geen pillen blijven slikken dus besloot ik naar mijn osteo te bellen en ik heb geluk want ik kan er volgende week al terecht ! Mijn vosje

heeft zijn nut ondertussen al bewezen, ff in de microgolf en zalig in mijn nek of op mijn hoofd ! (Gekocht bij Mamzel)

Vrijdag deden we een beetje aan winteropruim in de tuin : het zwembad verdween (de in repen gesneden stukken werden verzameld en liggen klaar in de kruiwagen om naar het CP te gaan), tuinslangen werden opgeborgen, bloempotten werden  leeggemaakt en weggezet en het snoeisel van de haag werd opgeruimd. En de tulpen die ik wou planten waren ondertussen al helemaal rot geworden, blijkbaar lagen ze al wat té lang in de berging !

Dean kent zijn examenrooster, valt goed mee. Zijn nieuwe fiets werd ondertussen besteld. Ondertussen maakte ik al zo’n 15 kerststuks om te verkopen and there is plenty more to come !!!

Het weekend wordt leuk : Brick Mania in A’pen en Stonemanor en Botanica Kerstmarkt op zondag !

Leave a Reply

