maandagochtendblues

Iets waar ik nooit last van heb omdat ik niet moet werken. Het was moeilijk opstaan na een week uitslapen … Dean zag het helemaal niet zitten om naar school te fietsen dus besloot ik hem en zijn fietsmaat af te zetten aan school, ik moest toch in Haacht zijn. Maar ik voegde er meteen aan toe dat dit geen gewoonte zal worden want morgen moet ik werken en woensdag en donderdag ook !

Op de middag had ik afspraak bij Mieke Tack, oogartse in Rotselaar ! Kleine lettertjes zijn moeilijk en ik merk dat mijn ogen zich moeten aanpassen in bepaalde omstandigheden. Typisch voor de 45+’rs hoor ik rondom mij zeggen 😉

Ik werd heel uitgebreid getest, voelde me meteen op mijn gemak want het is een sympathieke mevrouw. Mijn oogdruk is perfect en de “sleet” valt mee want het is maar +1 maar ik heb aan mijn rechterkant astigmatisme wat veel verklaart !!! Op naar mijn eerste leesbril dus ! Na de middag ging ik even naar een vriendin, kadoke afgeven aan de jongste en ff bijpraten !

Manlief en Kane reden met mijn otoke naar de technische controle, ‘t bakske wordt zondag 17 ! En we mogen weer een jaartje verder bollen, weer een stap dichterbij de oldtimer status 😉

Leave a Reply

