me time

Toen Kane vanmorgen naar buiten ging om op te stappen, viel zijn drinkbus uit zijn rugzak maar dat zag ik pas toen hij al vertrokken was … Gelukkig had ik om half 9 afspraak bij Kreatos Tremelo zodat ik de drinkbus kon gaan afleveren op het secretariaat ! Er waren nog plekjes zat om te parkeren en ik was ruim op tijd voor mijn afspraak !

Ik ging voor donkere highlights die een uur moeten “intrekken”, tel daar nog 45′ bij en nog een wasbeurt met verzorging en je stapt om 10 over 11 buiten, ik vind dat altijd zonde dat ik daar zolang moet zitten maar terwijl kan ik eens goed doorlezen.

Daarna kocht ik broodjes bij de beenhouwer aldaar en reed dan door naar L. om de gekochte Tom Du kleertjes af te geven, ik bleef er meer dan een uur zitten (de broodjes in hare frigo) en had daar gerust nog een uur kunnen bijdoen. We spraken over vanalles en nog wat. Die shoppingtrip doen we zéker nog dit jaar en wandelen moet er zeker ook eens van komen ! Ten volle genieten is de boodschap 🙂

In de Standaard Boekhandel haalde ik het bestelde boek af : Warrior Cats deel 1 “De wildernis in”, een pocket uitgave voor 5 euro. Het wordt Dean’s eerste boekbespreking van dit schooljaar en traditiegetrouw lees ik mee, zijn exemplaar komt uit de bieb, alle andere waren keilang gereserveerd. Bij de apotheek leverde ik het voorschrift van de neuroloog in.

En ondertussen had ik weer hoofdpijn gekregen die al van gisteren avond sluimerde. Zou kunnen doordat ik nu al 5 dagen niet meer snoep dus geen suikers, chocolade, koekjes e.d. meer binnenkrijg, zou een detox gevolg kunnen zijn. Of misschien doordat ik mij erger aan bepaalde dingen, zou ook perfect kunnen. Het kan dus alleen maar beteren binnenkort 😉

Na Mémé Gusta werd ook het Ghent River Hotel geboekt !!! We verbleven er al vorig jaar en dat was een enorme meevaller vandaar. En ik kreeg bericht van The Insiders dat ik bij de 150 gelukkigen ben die de nieuwe Rowenta stofzuiger mogen testen !!!

Leave a Reply

