tag – vragen die niemand ooit stelde – deel 1

Weet niet meer bij wie ik deze haalde maar ik vond deze tag leuk.

1. Slaap je met je raam open of dicht?
 Dicht als de airco opstond ! En nu nog steeds omdat we de stilte gewoon zijn !
2. Neem je shampoo / conditioner uit een hotel mee?

Nee want die gebruik ik toch nooit.

 3. Slaap je met je dekbed ingestopt?

Enkel in de winter als het heel koud is, zo goed als nooit dus !
 4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Ik niet …
  5. Gebruik je post-it notes?

Soms

6. Knip je kortingsbonnen uit zonder ze te gebruiken?
 Overkomt me zelden, soms is de datum verstreken …
 7. Word je liever aangevallen door een beer of een zwerm bijen?
Een zwerm bijen lijkt makkelijker te verschalken.
 8. Heb je sproeten?
 Weinig
 9. Lach je altijd op foto’s?
 Zeker niet !

10. Wat is je grootste ergernis aan mensen?

Hypocriet zijn en jaloezie

11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
Nooit !
  12. Heb je wel eens in de bosjes geplast? 

Heel lang geleden !

 13. En een grote boodschap?
 Nee.
 14. Dans je wel eens zonder muziek?

Tuurlijk !

 15. Bijt je op je pen?
  Nee, nooit gedaan !

16. Kun je zeilen?

Zou het niet weten en ik wil het ook niet weten want water is mijn favoriet niet !

17. Hoe groot is je bed?

 180 x 200

18. Wat is je favoriete liedje van deze week?

 De nieuwe Editors
 19. Mannen die roze dragen?
 Daar heb ik mijn bedenkingen bij 😉

20. Kijk je nog steeds tekenfilms?

Nope

21. Wat is je minst favoriete film?

Alle musicals behalve Grease 😉

22. Waar zou je je schat begraven als je er één zou hebben?

 Ik zou hem niet begraven maar eerder verstoppen op een moeilijke plaats.
 23. Wat drink je bij het avondeten?
 Cola Zero of Pepsi Max.
 24. In welke saus dip jij je kipnugets?
 Zoetzure saus of curry ketchup.

25. Wat is je favoriete eten?

 duo kaas/garnaalkroket

26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit beu?
City of Angels met Nicholas Cage

27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
Mijn man
 28. Ben je ooit bij de scouts geweest?
 Bij de Chiro

29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?
Naakt poseren niet …

30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?

 3 jaar geleden een sollicitatiebrief

31. Kan jij de olie van je auto vervangen?
Waarom zou ik dat doen ? Jaarlijks onderhoud in de garage 😉

 32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
Nee
 33. Heb je ooit zonder benzine gezeten?

Nee

 34. Wat is je favoriete broodje?
Vers gemaakt tonijnslaatje met een hele hoop groenten
 35. Wat is je lekkerste ontbijt?
Alles wat ongezond is !
 36. Hoelaat ga je naar bed?
 Varieert van half 10 tot middernacht.
 37. Ben je lui?
 Absoluut niet, stilzitten kan ik niet !
  38. Hoe ging je verkleed naar carnaval als kind?

Smurf !

 39. Wat is je chinese sterrenbeeld?
  Hond
 40. Hoeveel talen spreek je?
NL, Frans, Engels, Duits en basic Spaans
 41. Heb je een tijdschrift abonnement?
 Op Libelle en Goed Gevoel

42. Ben je koppig?

 Als ik iets gedaan wil krijgen … als ik iets in mijn kopke heb, tja vrees toch van wel !

43.Kijk je naar soaps?

Buren sinds 1988

44. Heb je hoogtevrees?

Op trappen met “gaten” in ja.

 45. Zing je in de auto?

Ik zing wel eens mee met iets wat ik goed vind ja.

46. Zing je in de douche?

Nooit

47. Dans je in de auto?
 soms

48. Ooit een pistool gebruikt?

Telt een waterpistool ook mee?

49. Luister je naar StuBru of Q ?

StuBru altijd

50. Lees je graag ?

Boekenwurm moi !

Leave a Reply

