there is a first time for everything …

Maandag had ik afspraak bij de neuroloog om 12u i.v.m mijn hoofdpijn. Ze stelde vragen en maakte een EEG en deed een serie testen. Migraine was haar diagnose. Excedryne raadt ze sterk af wegens niet goed gedoseerd en slecht voor de nieren. Ik kreeg een voorschrift mee voor Paracetamol 1g en Ibuprofen 600, die 2 tegelijk innemen en dan hopen dat dat de juiste mix is, anders kan ze nog specifiekere migraine medicijnen voorschrijven. En een MRI scan laten maken zei ze en ook een bezoekje aan de oogarts zou geen kwaad kunnen omdat ik “de kleine lettertjes” niet meer kan lezen … Midden jaren 90 had ik weekend migraine, dat herinner ik me nog goed, die werd veroorzaakt door stress op het werk.

Dus maakte ik online een afspraak bij de oogarts én belde ik naar Imelda voor de MRI scan, beiden gaan door volgende maand. November wordt dit jaar een heel speciale maand : verjaren, Libelle Winterfair, naar Mémé Gusta en de zee en voor de allereerste keer naar een oogarts én een mri scan laten nemen…

One thought on “there is a first time for everything …

Leave a Reply

