weekwas

Na Dean vorige week was het afgelopen maandag de beurt aan Kane om een extra lang weekend te hebben en dat kwam wel van pas na zijn boerderijklassen. Hij amuseerde zich de ganse dag met spelen en tv kijken.

De Wesp kwam opmetingen doen voor een Luxaflex horizontale jaloezie zodat we tegen volgende zomer de woonkamer volledig kunnen afschermen van de zon !

het bovenste deel werd opgemeten ne meter op 3 !
het bovenste deel werd opgemeten ne meter op 3 !

En DHL leverde de GAP bestelling. Dean is 2 longsleeves en een mega coole pj rijker en Kane een paar camouflage pants !

Om iets na 15u begon het te regenen, gelukkig maar kort en krachtig zodat Dean droog bleef.

Dinsdag ging ik met de boys naar de kapper.

Woensdag morgen werd Dean voor de eerste keer nat toen hij opreed, motregen gelukkig maar ! Het was nog serieus donker om 8u. Na de middag ging ik op zoek naar een nieuwe thermos want die had het begeven. Ik gebruik hem om opgewarmde soep mee te nemen als ik ga werken. In Traffic enkel van een halve liter net als bij Casa, gelukkig vonden ik een exemplaar dat groter was bij Blokker.

Druk verkeer in de keuken vandaag :

2016-10-12-18-13-08

2016-10-12-18-13-22

2016-10-12-18-13-33

En donderdag werd ik wakker met hoofdpijn, again … In de loop van de voormiddag maar weer enkele painkillers binnen gespeeld. Maandag a.s. heb ik afspraak bij de neurologe om uit te vissen welk type hoofdpijn dit nu is (verwijsbrief huisarts). Ik weet het echt niet meer : sinusitis, migraine, spierspanningshoofdpijn ??? Ik weet enkel dat een simpele painkiller niet werkt en dat het meerdere dagen duurt. Ben benieuwd !

Vrijdag voelde ik me een stuk beter, supervroeg gaan slapen en pittenkussen in de nek en op mijn hoofd doen wonderen ! Kane bleek blaasjes op zijn tong te hebben en had al de hele week op en af last van zijn keel en een “vies smaakje” dus hadden we een online afspraak gemaakt bij de dokter.

Ik moest naar den Action om een “pretpakketje” samen te stellen voor (alweer) een jarige uit Kane’s school, hij blij dat hij niet naar school moest en meekon ūüėČ Daarna een pakje afhalen in een krantenwinkel in Wezemaal,een zgz “Kariboopunt”. KIALA heeft afgedaan bij La Redoute blijkbaar en het Kariboo punt in Haacht bestaat niet meer dus werd er (zonder mij te consulteren) daar geleverd. Gelukkig vlot te combineren met den Action.

Kane heeft “stomatitis” : mondslijmvliesontsteking, een virusje dus. We gingen voor de eerste keer langs bij de vervanger van onze vorige dokter(es) en dat werd een meevaller van formaat : jong, hip, vlot, vriendelijk, aangenaam. Veel kan je er niet aan doen buiten pijnverlichting, we kregen een recept mee dat door de apotheek werd gemaakt om te gorgelen dat pijnstillend √©n ontsmettend werkt. Zolang hij geen koorts maakt is er geen reden tot paniek !

Toen ik terug thuis kwam, stond er een postauto … hij is een week onderweg geweest : de l’Occitane ¬†adventskalender !!! Dean kwam thuis met een onvoldoende voor muziek : 3.5/10 voor zijn muzikale identiteitskaart. Hij had beter gelogen en √©√©n en ander gefantaseerd i.p.v waarheidsgetrouw te antwoorden. Hij houdt zich niet bezig met muziek en heeft geen favoriete band of zanger(es). Dat kon zijn juf maar moeilijk geloven, ze dacht wsl dat hij er zich snel vanaf wou maken dus stuurde ik haar een mailtje … waarop ik snel antwoord kreeg. Hij moet zijn taak volgende week meenemen en ze gaat de punten herzien.

‘s Avonds trokken we samen met bonneke naar Aarschot voor de opening van de kerstmarkt bij Intratuin, d√© belangrijkste reden voor ons bezoek was de 20% korting op alle aankopen !

2016-10-14-18-12-59
I love reindeer

 

2016-10-14-18-20-31
inspiratie opdoen

2016-10-14-18-25-19

2016-10-14-18-27-34

Ik vond wat ik zocht en we gingen tevreden naar huis. Overdag had ik een “rommelmarkttafel” in de living gezwierd die de komende maanden zal dienen als “knutsel/creatief zijn tafel”. Ik sta samen met bonski op 2 kerstmarkten en ga daar alle zelfgemaakte deco verkopen. Ik doe da keigraag zo vanalles ineen flansen met kerstmateriaal en de centjes zijn uiteraard mooi meegenomen !

One thought on “weekwas

  1. Wij zijn vandaag naar de Intratuin in Halsteren geweest. Prachtige kersttaferelen gezien, en ik kon het niet laten om al wat kerstspullen te kopen. Vorig jaar moest E. werken en dan had ik er hoegenaamd geen zin in. Dit jaar heeft hij verlof, is het familiefeest hier te doen en we hebben er -samen met de jongste zoon- heel veel zin in!

    Like

Leave a Reply

