emo kip

Vanmorgen reed ik naar iemand dat ik al jaren ken maar weinig zie, toen ik gisteren een foto van één van haar Britse Kortharen zag verschijnen op FB besloot ik meteen om langs te gaan vandaag. Drie exemplaren heeft ze, dat ras is altijd al mijn favoriet geweest.

2016-10-07-10-07-27

2016-10-07-10-08-04

2016-10-07-10-08-07

2016-10-07-10-12-40

Later als ik groter ben, wil ik ook zo’n exemplaar 😉

Na de middag trok ik naar Tremelo, rond half 4 werd Kane’s bus verwacht. Hij kwam terug van zijn tweedaagse boerderijklassen. Ik was ruim op tijd en shopte wat (ik kocht een jeans bij Bobo, totaal mijne winkel ni maar alla)  Ze bleken vertraging te hebben en arriveerden rond 16u. Toen de bus aankwam, kreeg ik meteen vocht in mijn ogen 😉

Ik ben zo’n emo kip dezer dagen, ik was superblij hem terug te zien, kwam het nu daardoor of was het door de “omstandigheden” -lees omgeving-.  Wie zal het zeggen ? Hij had zich super geamuseerd behalve toen hij melk moest proeven/drinken want dat lusten wij niet 🙂 Zijn voorraad zaklampen kwam van pas want een aantal klasgenoten hadden er geen mee of hun exemplaar werkte niet !

Hij had choco gemaakt en broodjes gebakken :

2016-10-07-16-48-20

Alles terug meegebracht buiten zijn laarzen die hij op de bus was vergeten, die staan in de klas ondertussen ! De wasmachine draait al.

We zijn weer volledig !!!

Ondertussen werd adventskalender nummer 2 aan huis geleverd : een exemplaar van PartyLite

2016-10-07-19-16-45

2016-10-07-19-12-16

 

One thought on “emo kip

Leave a Reply

