den Action

De Free Time in Haacht gaat dicht en doet uitverkoop aan halve prijs sinds zaterdag, ik dacht er té laat aan en kon pas vandaag binnen springen : geplunderd en overhoop gezet kortom not my cup of tea, ik ging naar buiten zonder iets … jammer maar véél geld bespaard 😉

Onze kleinste vertrok vandaag op boerderijklassen. Hij had er véél zin in en was al weken aan het aftellen.  Manlief deed hem vanmorgen naar school want afscheid nemen is niks voor mij ! Ik ga hem afhalen vrijdag.

gepakt en gezakt
gepakt en gezakt
slaapzak en regenlaarzen : check
slaapzak en regenlaarzen : check

2016-10-05-08-44-01

de pret kon beginnen
de pret kon beginnen

De eerste adventskalender is binnen en hij is voor mij !!!!

 

2016-10-05-12-52-58

2016-10-05-13-48-47

Die van Rituals, superservice, mail gekregen zodra hij beschikbaar was online, besteld en supersnel geleverd !

Na de middag met Dean naar den Action gereden, altijd een superleuke ervaring, zeker nu met de kerstspullen die al uitgestald liggen, veeleer nog stock van vorig jaar maar toch weer ettelijke, leuke spullen gescoord ! Ik zou zo beginnen “knutselen” ! En een pretpakketje (kado) samengesteld voor een klasgenoot van Kane wiens feestje zaterdag doorgaat.

Het is opgeruimd in huis nu Kane niet aanwezig is, alle Bruders staan mooi aan de kant en bewegen niet 😉 Ben nu al benieuwd naar zijn verhalen !

Leave a Reply

