en toen was’t al oktober !

Fier op onze beide zonen : ze hebben de overstap naar een nieuwe school goed verteerd, gaan graag én behalen goeie resultaten én ze hebben allebei al een nieuwe vriend gemaakt ! Het grootste pijnpunt van Dean was het vak LO omdat ze sinds de eerste week aan het lopen zijn.  De apoteose was de Coopertest afgelopen donderdag, 12′ lopen aan één stuk waar hij na veel bloed, zweet én tranen in slaagde ! In de grote vakantie gaan we samen STR doen zodat hij volgend schooljaar niet meer zal afzien !

De weken vliegen en de leukste periode van het jaar komt dichterbij 😉 Het Pinterest Kerstbord groeit en ideeën borrelen. Begin zin te krijgen om één en ander te maken om te verkopen !!!

Zaterdag organiseerde ik een Tom-Du homeverkoop. Mijn besties waren allemaal van de party, mijn vaste waarden waar ik altijd op kan rekenen. Nogmaals bedankt dames !!! ‘t zijn mooie, originele kleertjes van goeie kwaliteit in leuke stofjes. Altijd leuk om bij te praten op zo’n happenings. En als de kleertjes toekomen bij mij, moeten ze allemaal tot bij hen raken, reden om mekaar nog eens te zien !

toppie catering door my very own personal food and beverages manager
toppie catering door my very own personal food and beverages manager
Dean en Vince
Dean en Vince
ook eens proberen bij Kane
ook eens proberen bij Kane
Lars kwam ook eens piepen
Lars kwam ook eens piepen

Een mens heeft niet zoveel vrienden nodig om gelukkig te zijn, je kan er beter enkele goeie hebben waar je écht op kan rekenen dan een heleboel losse flodders waarvan je niet weet wat je er aan hebt. Diegene die ik graag heb, verwen ik ook graag !

Zondag werd de afbraak van het zwembad gestart : het water werd versast naar de regenwater opvang voor de sanitaire instellingen. Het dekzeil werd te drogen gelegd. En we moeten investeren in een nieuw exemplaar…

Leave a Reply

