rare werk week

Toen ik dinsdagmorgen bij mijn klant binnen ging, merkte ik dat de vrouw des huizes thuis was en dat was niet normaal want zij is altijd werken en we zien mekaar sinds kort niet meer. Ze zag er ook aangeslagen uit en fluisterde dat haar vader overleden was. Wat doet een mens dan ? Hoe reageer je op zo’n nieuws ? Ik ging naar haar en nam haar vast en zo stonden we ettelijke tellen tot ik meer details vroeg en troostende woorden kon bieden. En dan merk ik weer dat ik eigenlijk té empathisch ben want mijn linkeroog was ook wat vochtig geworden …

Woensdag stond de auto van mijn klant op haar parking, die van “le husband” was weg. Ik ga naar binnen met de sleutel en roep luid “goeiemorgen” ! Geen antwoord. Ik neem al mijn gerief en merk dat er geen DC klaar liggen … dan denk ik al helemaal dat ze nog boven is. Ik verzamel al mijn gerief en ga naar boven en zie dat de slaapkamer/badkamer leeg zijn. Effe een sms gestuurd !

Naar AH geweest (om lekkere hapjes te kopen voor de homeparty van a.s zaterdag). Dean ging met een vriendin na de middag Pokémon vangen en Kane en ik gingen naar het Kruidvat, JBC, de Zeeman, de Casa én den  Bon Ap.

In de folder die met de post was gekomen van JBC stond een mooie bloes, beetje speciaal in afwerking maar vooral de kleur vond ik helemaal mijn ding.

zo wat oudroze van kleur
zo wat oudroze van kleur

Ik had ze vrij snel gevonden in de winkel (ik haat zoeken !) maar wat een teleurstelling : de kleur was compleet anders, zo’n vies bruin en als er nu één kleur is die ik ni af kan, is het bruin 😦

Bij CASA én Blokker stond in beide folders een zelfde artikel nl dit (een lantaarn met LED lichtjes)

identiek hetzelfde product
identiek hetzelfde product
en dit is dan van de "Libelle collectie"
en dit is dan van de “Libelle collectie”

Heb er in de Casa één gekocht, a ja, da’s 3 euro goedkoper, wat een rip off !

Tijdens de nacht van woensdag op donderdag  werd ik wakker rond 1u met knallende koppijn, naar beneden gegaan om 2 Excedrynen te nemen. Na een uur bleken die te werken en kon ik verder slapen. Ik besloot niet te gaan werken want ik weet ondertussen dat die hoofdpijn 3 dagen duurt. Ik ging naar de dokter en kreeg de raad om een afspraak te maken met een neuroloog om uit te vissen welke soort hoofdpijn dit nu eigenlijk is … Ik had woensdag al last, ook van mijn nek en rug.

Vrijdag voelde ik me een stuk beter, gelukkig maar want ik wist wat doen … Onze bestelde mixer afhalen in de Colruyt, wat inkopen bij Delhaize, brief bussen bij CM, papieren binnen doen bij mijn baas. Opruimen en vooral kuisen voor morgen. Zo’n homeparty is dé gelegenheid om uw kot eens in detail proper te maken 😉 Ik ben er helemaal klaar voor ! Ik verwacht zo’n 9 dames !

Leave a Reply

