de weekwas

Amusement bij Carmi
Amusement bij Carmi op zaterdag
een gekregen boor
een gekregen boor
er zitten geregeld kikkers in de tuin
er zitten geregeld kikkers in de tuin
kids in vermomming
kids in vermomming
bij Modemakers
bij Modemakers op zondag

 

Maandag hield ik me aan mijn eetschema én startte ik met extra oefeningen na mijn PP sessie. De elektriciteitsmeter werd opgenomen …  die kerel zei dat het wel meeviel wat ons verbruik betreft, ben benieuwd, de afrekening zal wel weer snel volgen. Moet dat nu echt in september als een mens al zoveel extra kosten heeft …

Een dag waarop ik niet moet werken duurt nu een uur langer !!! A, ja alle kids de deur uit tegen 8u ! Zo zie je maar dat elk nadeel een voordeel heeft en ik bekijk alles langs de positieve kant (of toch zoveel mogelijk !)

Dinsdag gebeurde er ‘s morgens iets totaal onverwachts wat ons leven een stukje aangenamer maakt, ik liep de ganse dag met een smile rond. Ik kan hierover helaas niet in detail treden.

Woensdag trokken we naar Haacht. Een nieuwe drinkfles van Contigo voor Dean (Free Time en een nieuwe Koziol wc borstel) en verstevigingsringetjes en een groene pen van bij Anka en ijs kopen bij Spar.

Donderdag werken en tegen 20u naar Don Bosco voor de infovergadering van de eerstejaars waar we een hele hoop te verwerken kregen en in de klas eindigden met zijn klastitularis. Ik denk niet dat ik nieuwe vriendjes ga maken 😉

Vrijdag nog steeds een hoofd om mee tegen de muur te lopen, het was lang geleden … ik moet hier écht eens mee verder gaan… Gelukkig beterschap tegen de avond, dank u kersenpitkussen !!!

Dé elektriciteitsafrekening werd digitaal verstuurd …. een meevallerke want we trekken terug !!!

De eerste volledige week school is achter de rug en beide kids herbloeien of oezegdeda ? Ik had het niet durven dromen dat het zo vlotjes ging verlopen !!! Of hoe een nieuw begin ook positief kan verlopen 🙂

Leave a Reply

