weekend

Vrijdag reed ik naar Kreatos want het was 3 maand geleden, hoog tijd om de uitgroei weg te werken en een flink stuk er af te laten knippen. Om 20 over 11 liep ik er buiten, tevreden !!!!! Ik praatte even bij met de mama van the girls terwijl ik een t-shirt terugbracht.

Zaterdag reden we naar Korbeek-Lo naar Carmi, mijn kadobon die ik won met de schoolkwis was geldig tot 03/09/2016. We vonden er Stan Smith (Adidas) met velcro voor Dean die kan hij gebruiken als sportschoenen. De indoor Adidas sportschoenen die ik bestelde bij Zalando kwamen vrijdag al toe.

En we sprongen binnen in de Hypermarket Carrefour, hyper word je er wel want er is té veel keuze en een veel te groot aanbod ! We kochten er wat schoolgerief.

Na de middag werd Kane ingeruild tegen Dante. Alle partijen amuseerden zich optimaal ! En zo kunnen de mama’s ook heel even bijpraten !

We sloten de zaterdag af met frietjes van onze favo frituur.

Zondag ging het naar Modemakers want Dean had dringend lange broeken nodig (wegens geen meer !). In no time hadden we er 3 gevonden van S. Oliver, oef !!!! En nog 20% bonus op mijn klanten kaart bij waar nog 10 euro opstond. En we gingen nog eens kijken bij Fiets! voor een nieuwe fiets voor Dean maar hij moet nog groeien, we zullen nog eens gaan kijken na de winter.

En wij hebben al kerstkriebels, zo ontdekten we de nieuwe Lego kerstdoos (Expert series) die is online beschikbaar vanaf 1 oktober en we keken ook al naar de Lego Adventskalender en we waren de living al aan het inrichten, zalig !!!!

Leave a Reply

