hoe zit dat nu met de weegschaal ?

Zaterdag morgen wou ik het toch wel eens weten … en ging ik op de weegschaal staan. Ik dacht dat die 75 kilo zou aanwijzen of meer … maar er stond 70.9 !!!! Hier was ik wel blij mee MAAR de motivatie om terug naar die 6 te grijpen is nu wel helemaal terug wegens niet veraf  ! Ik had wel gevoeld dat er wat bij was … en ik voel me beter met die 6 🙂 En een getal op de weegschaal zegt niet alles dat weet ik ook wel !

De hele vakantie stond in het teken van barbecues, ijsjes en véél koolhydraten ! Ik weet ondertussen wel hoe ik het best mijn maaltijden kan verdelen maar herviel wat in ouwe gewoontes en altijd nee zeggen is ook ni sociaal … excuses !!!!

Vanaf vandaag drink ik elke morgen een proteïne choco, eet ik ‘s middags soep met vlees en eet ik ‘s avonds normaal. Als vieruurtje neem ik een proteïne product of een WW reep of iets in die aard en ik blijf natuurlijk liters water drinken. Op 18/9 staat er een restaurantbezoek op de kalender vandaar dat ik vanaf 19/9 terug de hele strenge toer ga opgaan, vanaf dan eet ik geen koolhydraten meer ! De 6 zal rap terug zijn ! Zo zal het de rest van mijn leven zijn : uit de bocht gaan en corrigeren 😦

 

Leave a Reply

