week 8

Maandag stonden we op en pakten we in, we dumpten ons afval in de containers, gaven de sleutel en het enquêteformulier af (niks dan lof, enkel de spinnenwebben op de bovenverdieping en een ontbrekende lamp had ik als opmerking) Het had de hele nacht geregend, kan ik wel van genieten terwijl ik in mijn bed lig met de venster open !

We reden naar Luik naar Mediacité, enkel en alleen om de Primark want Kane wou een onesie en die vonden we nadat we bij Délifrance aten. Voor de rest vind ik het shopping centrum géén hoogvlieger. We doorkruisten het centrum en gingen op enkele lures af.

leuk adresje waar ik zeker nog terug wil !
leuk adresje waar ik zeker nog terug wil !
de mannen aten een ijsje
de mannen aten een ijsje

2016-08-22 12.52.56

we waren niet alleen op de lures afgekomen ;-)
we waren niet alleen op de lures afgekomen 😉

En toen bolden we naar huis ! Fijn verblijf geweest !!!

Dinsdag was het moeilijk opstaan … het was de hele dag heet en al helemaal bij mijn klant waar ik het serre gevoel had de ganse dag ! ‘s Avonds kreeg Kane bezoek van zijn nieuwe juf ! Een aangename kennismaking ! Dat belooft nog meer goeds !!!!

Woensdag was het ook heet, ik sprong zelfs in het zwembad !

En ook donderdag was het smelten … ik had er gelukkig niet zoveel last van bij mijn klanten.

Vrijdag en zaterdag stonden in het teken van de zaterdagse bbq, de winnaars van de “wie Dean binnen krijgt in DBH met het inbelmoment” werden getrakteerd. Dat waren geen onbekende want het ging om mijn dinsdagklant (mijn allereerste klant waar ik al 6 jaar kom) ! Het was echter véél te warm om te eten, nooit hadden we zoveel over !!! Van de groenten maken we soep en vleesoverschot kunnen we nog opeten. Katoo was de laatste van de nichtjes die een nachtje/dagje bleef slapen. Zij kon heel goed overweg met de dochter van mijn klant !

De kids amuseerden zich in het zwembad, met de laptop, met Nerf … en wij praatten gezellig in de zwoele hitte, écht gene kado om te bakken in die hitte !!! Maar dit wordt een nieuwe, jaarlijkse traditie ! Volgend jaar mogen we langs bij hen !

de Versengezond levering
de Versengezond levering
Katoo kreeg een "pretpakket" voor haar verjaardag
Katoo kreeg een “pretpakket” voor haar verjaardag
aanvallen want marshmallows !!!
aanvallen want marshmallows !!!
onze gasten
onze gasten
Katoo en Lotte
Katoo en Lotte
de jongsten
de jongsten
de oudste
de oudste
lichtjes Kane
lichtjes Kane

Zondag werd er opgeruimd, o.a. het reinigen van de roosters, een gruwelijke klus en het minst leuke aan een bbq. Lotte kwam langs om samen met Katoo een zwemmeke te doen, die hebben mekaar écht gevonden, alhoewel L. 4 jaar ouder is.

En we mochten naar een bbq, deze keer konden wij onze voeten onder tafel steken bij de maat van Kane waar ook de ouders van één van Dean’s maten aanwezig waren !  Maar eerst moest Katoo nog naar huis gedaan worden.

Kane tussen 2 madammen die mekaar gevonden hebben
Kane tussen 2 madammen die mekaar gevonden hebben
bbq pick nick style !
bbq pick nick style !

2016-08-28 17.51.54

interessant zo'n container
interessant zo’n container

2016-08-28 19.20.46

te voet naar huis mét lichtjes op de tractor
te voet naar huis mét lichtjes op de tractor

Super weekendje waaruit nieuwe tradities voortvloeien !

Leave a Reply

