week 5

Maandag werden we wakker zonder water, manlief moest vertrekken zonder douche ! Er bleek een leiding te zijn gesprongen aan het begin van de straat. We reden naar de lokale Carrefour Express om brood en patatjes en sprongen binnen bij bonneke en bompa. Bompa is geveld door zona …

Kane en ik begonnen met het knippen van de meidoornhaag, na 10′ hielden we het voor bekeken, het is een kakjobke dat ik liefst zou overlaten aan professionals maar die zijn véél te duur ! Ik deed het zwart van mijn teennagels en lakte ze in “Aruba Blue” van Essie en ik vloekte enkele keren toen bleek dat mijn grote tenen een deel lak kwijt waren, ik snap meteen weer waarom ik zo geniet van mijn gelnagels !!!

Dinsdag vernam ik via sms van Dean dat Kane al wenend met hoofdpijn was wakker geworden. Ni plezant om te horen als je aan het werk bent. De uren kropen voorbij, toen ik thuiskwam was hij herboren !!! Gelukkig maar, vroeger gaan slapen is de boodschap denk ik !

Woensdag kwamen er 2 boys spelen, de oudste amuseerden zich met Minecraft op de WII U en de 2 jongsten liet ik Kane’s kamer opruimen in ruil voor een cent én een dessertje ! Een mens moet inventief zijn met dit soort weersomstandigheden. Ik mopper niet omdat het regent want da’s goed voor de groenten, bloemen en plantjes én onze wc 😉 En ik zag Rob Van Oudenhoven in de Spar (commercial voor de dag van de klant werd opgenomen)

Er was een jarige ! D. werd 11 ! Goed voor ijs met poffertjes.

2016-08-03 15.34.50 2016-08-03 15.35.58

Donderdag voormiddag vensters poetsen bij mijn klant. Tijdens mijn middagpauze mijn rechterwijsvinger laten herstellen. Dat was een valse nagel en die was er mooi afgekomen maandagavond toen ik de pompbak in de badkamer proper maakte. Vinger werd gratis hersteld (er werd een sjabloon gebruikt om hem te verlengen met supersterke gel !) En mijn kopke is weer helemaal in orde na 2 dagen afzien (en pillen pakken en kersenpitkussens en een heet badje)

Vrijdag gingen we nog eens shoppen bij AH maar de barbecuevleesvoorraad was weer miniem, volgende keer eens naar Leuven trekken denk ik. De kids en ik ruimden beide kinderkamers op met het oog op komend slaapfeest …

Zaterdag begon fris en zonder zon. Glas, papier/karton en roze zak verdwenen naar het CP en manliefs haar werd geknipt. Het gras werd gemaaid en in de badkamer werden alle leidingen gespoeld (hopelijk nu geen vieze geurtjes meer !)

lekker luieren : Dean in pyama
lekker luieren : Dean in pyama

Zondag sliepen we uit en genoten we thuis van een brunchke

spek, eieren en pensen met pistolekes
spek, eieren en pensen met pistolekes

en na de middag konden de kids zwemmen bij b & b K. waar we een pistoleke buiten aten !

2016-08-07 16.00.33 2016-08-07 16.00.54 2016-08-07 16.00.59 2016-08-07 17.52.30-14 2016-08-07 17.52.30-15 2016-08-07 17.52.31 2016-08-07 17.52.31-1 2016-08-07 17.52.31-2 2016-08-07 17.52.31-3

 

One thought on “week 5

Leave a Reply

