week 2

Uitslapen ! Zo zalig dat je niet uit je bed moet voor een bepaald uur, er moest ook niet gewinkeld worden, er waren geen verplichtingen. Kane en ik maakten een fietstochtje langs de vaart, we misten net het draaimanoeuver van een schip in de zwaaikom maar zagen datzelfde schip wel versassen.

zalige fietsweggetjes
zalige fietsweggetjes
the building from outta space !
the building from outta space !
bunkers vind je hier geregeld
bunkers vind je hier geregeld
wat zien we daar zoals gewoonlijk langs de vaart ? Een reiger !
wat zien we daar zoals gewoonlijk langs de vaart ? Een reiger !
een familie eenden
een familie eenden

Dinsdag sliepen we tot 10 (da’s écht vakantie hé) en werd ik uit mijn bed gebeld door de post pakjes mijnheer die mijn langverwachte bestelling uit Israël van MonkeyBusiness bijhad met de verwachte mededeling dat ik 29.23 euro mocht betalen (douanekosten). Ik heb nooit cash in huis dus mag ik het woensdag in de post gaan afhalen. Hoe stom kon ik zijn om er niet op te letten dat die site in Israël gevestigd is … Het zal me geen tweede keer overkomen.

Ik had ooit eens een pakje spelt pannenkoeken gekocht in den Aveve en nu dat we zoveel verse eitjes hebben, besloot ik ze te maken. Voor mij geslaagd, de kids waren geen fan, tja het is iets helemaal anders dan een gewone pannenkoek, deze vullen veel beter en zijn niet zoet !

2016-07-12 15.12.23 2016-07-12 15.21.01

Woensdag 3u werken, nadien tegen 13u naar Manzana voor mijn nagels die kregen niet de normale behandeling maar een Sopolish laagje in watermeloen. Goed voor 2 weken !

nooit eerder had ik zo'n roze nagels ...
nooit eerder had ik zo’n roze nagels …

Daarna naar de post 2 Zalando’s binnendoen en mijn Israëlische bestelling ophalen. Boeken binnensmijten in de bieb, een blitsbezoek aan Blokker én Kruidvat, S&P spullen scoren in de Kadotheek en superblij zijn met je aankopen die je kocht aan -40%. Even binnen bij CM, door Delhaize naar de auto gaan en afsluiten in den Aldi. En dan komt een mens thuis om 16u40 en is de namiddag door…

Op donderdag een ganse dag werken, de namiddagklant was nog in vakantie, daar werden de stofwebben en dode insecten verwijderd 😉 en ik deed wat vensters, lijkt me wel een leuke verrassing als je thuiskomt 🙂 Ik maakte boodschappenlijstjes voor komend weekend (eerste bbq) De postbode bracht mijn pakket van Redken dat ik won via haar ! Super pakketje speciaal voor krulhaar !!!

2016-07-14 16.37.56

Vrijdag bbq inkopen doen bij AH, we pikten bonneke op want we gingen een nieuwe Samsung smartphone kopen voor haar bij Vandenborre. Eén verkoper voor zo’n grote winkel en die was bezig met 2 oudere dames die geïnteresseerd waren in een TV. En wachten en wachten en wachten tot ik een jong manneke zag lopen die me aansprak. Ik liet hem zien in welke 2 toestellen we interesse hadden en hij nam ons mee naar een tafel waar hij ze ff naast mekaar zette online zodat we een overzicht kregen.

We gingen voor de Samsung Galaxy J3 maar die bleek niet in voorraad (terwijl ik voor vertrek had gezien dat die wel in voorraad was) maar geen probleem hij ging wel even bellen om hem in Zemst opzij te laten leggen want daar was hij wel en online bestellen zou een week levertermijn hebben. Tijdens het hele gesprek aan zijn tafel kwam die kerel onvriendelijk over.  Wij mee naar de kassa voor de bestelbon, er werd gebeld naar VDB Zemst. Beschermhoesjes bleken ook besteld te moeten worden, kortom VDB is een lege doos (hebben we al meerdere keren moeten vaststellen). De telefoon werd overgenomen door een kerel in een wit hemdje (ne graad hoger ?) en of we cash of met BC gingen betalen ? Toen was voor mij den emmer vol, betalen voor iets dat je nog niet eens hebt vastgehad/gezien ? Ik vroeg om het boeltje te annuleren. “Waarom” vroeg hij ?

Waarom ni dacht ik en ik antwoordde “omdat dat hier op niks trekt” of zoiets, ik was zo pissed, moet de klant niet koning zijn ??? Hier word je behandeld als shit ! En wij weg richting AH waar ik gelukkig wel alles vond wat ik nodig had !

Thuisgekomen en direkt online een Samsung Galaxy J3 besteld bij Coolblue die zaterdag wordt geleverd. Ongelooflijk toch !!! Heel de was er door gejaagd en vensters gekuist.

En de gsm arriveerde op zaterdag net voor de middag ! Het gras werd afgedaan en ik deed bbq inkopen bij Delhaize én Carrefour (die laatste hebben een groter aanbod IJsboerke). En we konden eindelijk Pokémon Go op onze smartphones installeren, laat de jacht beginnen !!!! Dean was hier al maanden op aan het wachten. En ik smulde van frietjes mét saus en vleesjes en at daarna nog een ijsje (zonder koekjes weliswaar)

Zondag kwam Kane’s maat eten met zijn familie, het werd reuzegezellig, écht voor herhaling vatbaar !

zalig weertje, windstil !
zalig weertje, windstil !
mijn bord ! yummie !!!!
mijn bord ! yummie !!!!
ambiance met de marshmallows
ambiance met de marshmallows
ook de kleinere genoten mee !
ook de kleinere genoten mee !
de allerkleinste !
de allerkleinste !

Op naar week 3 want dan zijn we alle vier een volledig weekje thuis !!!

One thought on “week 2

Leave a Reply

