en we zijn vertrokken !

Voor 2 maanden alles kan en niks moet vooral na alle stress en toestanden !

Vrijdag sliepen we uit en reden we naar Bart Smit om Dean’s internetbestelling af te halen. Altijd een riskante onderneming met Kane, deze keer had hij zijn oog (alweer) laten vallen op een set walkietalkies van 39.99. Zijn budget was ontoereikend en hij moet de waarde van geld écht leren kennen door te leren sparen dus gingen we naar buiten zonder. Hij begon thuis aan het verwijderen van klimop (die over de betonnen afscheiding was gegroeid) om centen te verdienen, ook Dean schoot (ongevraagd) in actie en deed stof af en ruimde de zetels op !

Zaterdag was een dag met zon en regen, vrij veel regen, ook toen we op de braderij in Tremelo rondliepen, tijd om te schuilen in een dranktent ! Ik scoorde een paar blitse sneakers bij Bobo (25 euro ) en in een lingeriezaak 3 BH’s van Marie Jo aan soldenprijs en dat was dringend nodig want de BH die ik vandaag aandeed was versleten én te groot, ik kreeg de cups niet meer gevuld (het nadeel van 16 kg te verliezen).

In de voormiddag kwam Kane binnen met een mooie pot Dahlia’s, een totaal onverwacht kado met een briefje in “voor een straffe madam”. Ik prijs me gelukkig dat ik bevriend ben met enkele supermama’s !

2016-07-02 10.15.28

En als kers op de taart kreeg ik ‘s avonds nog een mail van Petra met de superleuke mededeling dat ik een Redken pakket voor krullend haar had gewonnen dankzij haar blog.

Dit was een dag vol verrassingen uiteindelijk en daar ben ik dankbaar voor. Appreciate the little things in life…

Zondag werd er komaf gemaakt met de geurhinder in de badkamer en werd de berging weer toegankelijk 😉 De zuigmond van mijn Rowenta Silence Force stofzuiger (bouwjaar 2008) heeft het weer begeven, de nieuwe wordt volgende week geleverd. Gelukkig kan ik nu ff beroep doen op mijn exemplaar dat boven staat (een nieuwer model van Rowenta) Enkele mensen informeerden via FB of mijn blog hoe het nu met ons gaat ? Doet deugd dat mensen om je geven, hartelijk dank daarvoor xxx

Op naar volgende week.

Leave a Reply

