life is too short

Vorige week was één van de minst prettige van ons leven (details volgen nog in een pasword protected post) dus besloot ik een verblijf te boeken in eigen land. In augustus zijn we 4 dagen en 3 nachten ribbedebie, we moeten profiteren van het leven mét zijn ups en downs. De kalender komt ondertussen aardig vol te staan met bbq’s en overnachtingen van nichtjes, Dean’s slaapfeest en andere leuke dingen !

Het was me het weekje wel met veel/dikwijls tranen maar ook wel met een glimlach en een klein avontuur. Vorige week maandag liet ik nl. mijn donkere kringen wegspuiten. Die waren mij al lang een doorn in het oog 😉 Ik had al allerlei crèmes en productjes gekocht en getest. Twee prikjes om gaatjes te maken en dan een canule erin om het hyaluronzuur (filler) in te brengen. Een heel raar gevoel en ook pijnlijk, ik weet nu dat mijn rechterkant veel gevoeliger is dan mijn linkerkant. Het oogde wel direkt goed. Sommigen vinden dit overdreven maar mijn levensmotto is “Life is too short” !!!

Letterlijk én figuurlijk 😉

De dagen nadien waren minder : rood en blauw aan mijn linkeroog, precies of ik had nen djoef op mijn oog gekregen of ik was tegen de deur gelopen. Normaal gevolg natuurlijk ! Als je met een naald in je arm gaat om bloed te trekken, krijg je ook alle kleuren van de regenboog nadien. En ik had de pech dat het linkergaatje fameus bloedde…

maandag direkt na de ingreep
maandag direkt na de ingreep
maandagavond
maandagavond
dinsdag
dinsdag
zaterdag, de kleine gaatjes zijn nu geel
zaterdag, de kleine gaatjes zijn nu geel
en toen begon ik het beu te worden !
en toen begon ik het beu te worden ! Geduld is een mooie deugd !
voor en direkt na
voor en direkt na

Mijn rechteroog is perfect in orde, geen donkere kring meer (waardoor ik er afgeleefd uitzag), ben benieuwd wanneer de roodheid/blauwheid onder het andere zal verdwenen zijn. Dit werd uitgevoerd door mijn vroegere huisartse, zij stapte uit de praktijk en is sinds 1 mei thuis bezig met cosmetische ingrepen. Ik zei haar al lachend toen ik het nieuws vernam dat ik haar vroeger of later wel eens zou consulteren als ik botox nodig had. Toen ik enkele voor en na’s zag op haar FB pagina van behandelde “traangoten” besloot ik eens te informeren. Na overleg met manlief maakte ik een afspraak and the rest is history !

Vandaag woensdag 29/6 zie ik er eindelijk bijna helemaal normaal uit, ik ben blij dat ik dit gedurfd heb !

2016-06-29 08.53.13

4 thoughts on “life is too short

  1. Het klinkt idd als een zware week. Hopelijk gaat het om iets voorbijgaands, ziet de wereld er weer helemaal anders uit en zijn de tranen ondertussen verdwenen. Hopelijk ook goede rapporten voor de boys, zodat de zomer (echt?? waar??) nu echt kan beginnen…!

    Like

Leave a Reply

