koppel verkoop

Vrijdag morgen een praatje gemaakt aan de schoolpoort en daarna met bonneke naar den AH. Toen ik terug thuiskwam zag ik mieren op de grond lopen, véééél mieren en ik vond de bron/oorzaak ook

een morsvlek Fanta
een morsvlek Fanta

meteen de verdelgerspray bovengehaald met resultaat !

Snel nog een praatje gaan doen met een bevriende mama en dan naar KBC Dean’s bankkaart afhalen. Geld afhalen zal vanaf oktober een pak moeilijker zijn want onze bank fusioneert met Haacht en verdwijnt dus … Voor ons niet zo erg want we doen alles online of met onze smartphones. KBC bespaart big time ! Geen afhaalmogelijkheid meer in ons dorp, allen naar Spar Wespelaar ???

Mijn slaatje afgehaald bij Basil en daarna naar Eviva E gereden, ik had op haar FB pagina gezien dat ze leuke armcandy in de aanbieding had. Ik vond er nog 1 naar mijn smaak en dat voor 8 euro !

Ik reed door naar Vögele die ook aan koppelverkoop doen maar ik ging er met lege handen naar buiten (niks te vinden voor de kids), bij Torfs paste ik één en ander (pumps en slippers) maar ik wacht tot de solden beter zijn (ook daar 2 paar kopen en korting krijgen) en bij Zeb paste ik 4 Mango kledingstukken die alle 4 goed waren maar ik koop ze misschien nog voordeliger via de Mango website.

Bij de logo kreeg ik verontrustend nieuws, meer daarover later en ik maakte een afspraak waarvan ik nooit had gedacht ze te maken, ik schrijf in raadsels maar ook hierover volgende week meer …

ontbijten met Nutella én Venz Minions hagelslag (dit was uiteraard niet voor mij !)
ontbijten met Nutella én Venz Minions hagelslag (dit was uiteraard niet voor mij !)
Leave a Reply

