15 kilo lichter

Het zou de titel van een afslankboek/kookboek kunnen zijn maar het is een feit : op 22/2 stond er 83.3 op de weegschaal en vandaag (14/6) 68.3 !!! Nu die laatste loodjes tot 65 die zijn het zwaarst, het gaat nu trager, tja het kon niet blijven gaan à rato van ne kilo per week ! Ik voel me nu véél beter in mijn vel, dit hou ik voor de rest van mijn leven !!!! Althans dat is dé uitdaging voor de rest van mijn leven …

Gewicht kwijtspelen is makkelijk voor mij, althans relatief makkelijk maar dé uitdaging is op gewicht blijven …

Er is nog “room for improvement” ik heb nog vet en ben nog bijlange ni vel over been dus geen paniek ! Het zit goed in mijn kopke, ik denk 5x na over wat ik in mijn mond steek … Op vrijdag avond trakteer ik mezelf op een vleesschotel met groenten én echte mayo van de broodjeszaak zonder koolhydraten weliswaar en op zaterdag geniet ik van bouletten en curryworst als mijn mannen frietjes eten terwijl ik van mijn low carb pizza met vis geniet.

Zo kan ik nog wel even verder doen, zolang er geen restaurantbezoeken op het programma staan, er staat er ééntje op de agenda waar ik naar uitkijk nl op 6/7 wegens hoogstwaarschijnlijk mijn all time favo : “trio van kroketten”. Benieuwd wat het cijfer op de weegschaal dan zegt …

2 thoughts on “15 kilo lichter

Leave a Reply

