dwerggeitjes ?

Donderdag besloot ik de Aperop NIET meer te nemen en mijn dagelijkse vitaminepillen te verhogen naar 3. Toeval of niet maar ik had geen fuzzy hoofd meer en voelde daadwerkelijk dat ik meer energie had.  Meteen na mijn werk ging ik ff Tom Du shoppen (uitverkoop) en ik scoorde een kadootje, een coole t-shirt voor Kane en een  sweater vest met kap (aan halve prijs !)

Vrijdag ging ik een klapke doen met de mama van Kane’s beste maat. Altijd gezellig om te praten met mensen waarmee je op dezelfde golflengte zit !

Zaterdag reed ik direkt naar Stonemanor voor hun second hand booksale tvv het goede doel, ik scoorde mijn “biggest pile” ever, je betaalt per centimeter boek m.a.w ze worden op een hoop gelegd en gemeten, 20 euro voor 10 paperbacks waaronder 3 hele recente ! Het gras werd afgereden en ook onze wildernis achteraan werd weer kortgewiekt, ik begin er over te denken om een koppel dwerggeitjes te houden zodat die dat stuk kunnen “onderhouden”.

Zondag mocht Kane naar een verjaardagsfeestje naar de cinema.

 

 

4 thoughts on “dwerggeitjes ?

Leave a Reply

