kleine jongens worden groot

Ondertussen heeft Dean zijn eigen gsm en kan hij héél veel sms’sen, surfen én bellen 😉 En hij heeft zijn eigen bankrekening mét gepersonaliseerde bankkaart. (die is nog wel onderweg) En hij heeft morgen toets S.O 😉

In de fitness ging ik onze “keys” inwisselen (40 euro cashback) want we zijn al maanden niet geweest en zullen ook niet meer gaan want we zijn op ons eigen bezig en gaan vanaf 1/7 er nog steviger invliegen !

Ik ging eens langs bij een bevriende mama om een klapke te doen, altijd aangenaam en zeker met een Maxke erbij buiten !  Na bijna 3 dagen hoofdpijn lijkt het beter te gaan maar ik had vandaag het ene stop na het andere in mijn linkeroor. Mijn neus loopt en ik snuf wat, hangt allemaal samen natuurlijk, ik kijk wel hoe het verderloopt… met de vermoeidheid gaat het precies beter maar dat zal ik morgen pas weten na een volledige werkdag.

En we zitten in volle toetsenmodus … effe heel veel inspanning en daarna 2 maand ontspanning !!!

3 thoughts on “kleine jongens worden groot

Leave a Reply

