naar de kapper

Vandaag gingen de kids met de fiets naar school, zo kon ik héél vroeg vertrekken richting Tremelo naar mijn kapper Kreatos, ik was er om half 9 én was eerst !!! Jeuj !!! Yara liet me binnen en was benieuwd naar mijn afslankverhaal dus vertelde ik haar mijn aanpak. Zij is net als mij een chocoladeverslaafde, wij begrijpen mekaar helemaal !

Kleurkes zetten en wassen en wegwezen, iets na 11 was ik buiten. Onderweg naar huis besloot ik -totaal onverwacht- een tussenstop te maken bij een vriendin die momenteel strijdt tegen het K monster. Nu dat ik toch eens in de buurt was.  Ik had er op voorhand wel een goed gevoel over of mijn onverwacht bezoek wel goed zou onthaald worden. Een paar weken geleden hadden we een afspraak gemaakt om langs te komen maar deze ging niet door omdat ze zich op dat moment niet optimaal voelde.

Voor we het wisten, hadden we een uur getetterd en liet ik mijn verwen kado achter met daarin een mail van mijn “hulplijn” vol tips maar vooral stof tot nadenken. Ben blij dat ik mijn buikgevoel gevolgd heb en langsgeweest ben. En ik hoop dat we mekaar binnenkort terug zien !

Ik reed naar den Action met de boys om een “pretpakket” samen te stellen voor een jongen die verjaart en volgende week zijn feest houdt. Ik geef niet graag kadobons want die zijn zo fantasieloos !

Leave a Reply

