rommelmarkt fever !

Zaterdag trok ik met beide kids naar Ozo Heppie waar we een t-shirt scoorde en een kadootje voor iemand. Bij Vögele scoorde Dean 2 zomerbroeken (korte) die supercomfy zitten ! Jeuj !

Na het onkruid verwijderen en wat van de zon genieten, trok ik een verdieping hoger om aan mijn rommelmarkt stash te beginnen. Onze slaapkamer begint er weer “hamsterig” uit te zien, ik begon dan ook te sorteren en prijsde al een groot aantal kledingstukken. Na een volgende sessie zal het hele boeltje wel klaar zijn. Het is al de tiende keer op rij dat ik op de rommelmarkt zal staan tijdens de Primusfeesten in Haacht. So far altijd een groot succes geweest dat zorgde voor een aangenaam “vakantiepotje”. Ik verheug me er al op !

En na de boys hun plonspartij begon de lucht serieus vieze smoelen te trekken, tijdens het avondeten vielen de eerste druppels en kwam er gedonder dat nog een hele tijd bleef doorrommelen maar we zijn weer aan erger ontsnapt.

Zondag was een donkere en natte dag. Om half 12 mocht ik ff langs bij mijn nagelstyliste voor een herstellingske, wat een schatje toch hé ! Er werd opgeruimd, gestofzuigd en gedweild zodat we de week weer proper kunnen beginnen 😉

En omdat het weer er ideaal voor was, trok ik nogmaals naar boven om verder te rommelmarkten, alles is per soort gesorteerd, nu nog op maat leggen en checken of alles geprijsd is en nog wat boeken sorteren (een deel mag naar de kringloopwinkel) En er gaan 4 zakken naar het OCMW (kleding, beddengoed, schoenen,…) Ze deden een oproep.

Leave a Reply

