no more plop

Maandag spoot onze huisdokter mijn beide oren uit want in beide zaten stoppen ! Al weken had ik daar enorm last van, vooral ‘s morgens dan. Mijn bloeddruk was perfect zoals altijd. En ze trok 3 tubes bloed, dat ging super, ik voelde geeneens de prik !!! Ik kreeg al een voorschrift mee voor ijzertabletten omdat ik 2 jaar geleden ook serieus te kort had en door mijn dieet zou dat wel eens eens kunnen en als het dat is, moet ik alvast niet terugkeren voor een voorschrift. Afwachten, morgen mag ik bellen voor de uitslag …en dan zal ik weten waarom ik zo moe ben de laatste maand …

Leave a Reply

