weekoverzicht

Maandag had ik afspraak bij de diëtiste : 69.7 en 32% vetpercentage wat perfect is voor mijn lengte en leeftijd, super !!! Bijna 14 kilo lichter. Next target : 65 kilo. Nog de hele maand juni hou ik me aan mijn huidig eetregime. Ik bestelde onine Ketostix om te testen, ben benieuwd of ik in ketose ben. En best nog eens bloed laten trekken binnen enkele weken.

s Avonds werden we in DBH verwacht om Dean officieel in te schrijven. De administratieve rompslomp is ingevuld, ondertekend én afgegeven.

Dinsdag was een normale werkdag.

na 1 week nog in topconditie
na 1 week nog in topconditie

Woensdag deed ik samen met Kane aan supertempo inkopen bij AH (ben verslaafd aan hun kip !) want er zaten 3 11-jarigen “huiswerk” te maken, bonneke’s auto was klaar (jaarlijks onderhoud) en de postbode had de verzekeringspapieren gebracht voor mijn enkel incident van vorige week (nu nog alle documenten verzamelen en het handeltje kan worden teruggestuurd zodat ik kan vergoed worden, toch bijna 50 euro !) En ‘s avonds werden de oude koplampen van mijn otoke afgehaald, ze waren verkocht via Kapaza, manlief had ze helemaal opgepoetst en ze waren als nieuw. Een 86 jarige bomma hare Yaris raakte zo probleemloos door de technische controle, mooi toch !

Donderdag was een vermoeiende dag, niet normaal hoe moe ik ben tegenwoordig, zou ik dan toch iets mankeren ? Een tekort van één of ander ? Heb me een afspraak gemaakt bij de huisarts op maandagmorgen voor een bloedafname. Onze gratis graskantmaaier +  extra haspel én handschoenen zijn toegekomen (extra kadootje door de aankoop van onze grasmachine). De perfekte maat voor Kane !

Vrijdag boodschappen doen bij Delhaize en iets afhalen bij Colruyt (een knalrode verpottafel, die wou ik al zolang !) en naar de CM (maandag vertrekken alle documenten naar Ethias voor mijn verstuikte enkel kosten te recupereren) en ik trok met een vriendin te voet naar de Perro schoenenverkoop en we waren daar niet alleen, da’s een zottekesspel en het is daar keiheet want no airco en altijd ist goe weer als die hunne verkoop organiseren. Op het eerste zicht vond ik niks maar ik besloot mijnen toer nog eens te doen in de rek van den 38 en toen zag ik deze staan, ik paste ze en verkocht ! Normale prijs 199 euro, ik betaalde 59 !

beetje speciaal van kleur en model !
beetje speciaal van kleur en model !

Kane had tennisles nummer 4 van dit seizoen. Toen ik van onzen oprit wou rijden, moest ik weeral eens mijn leven riskeren omdat mijnheer de zelfstandige tuinaannemer van een aantal huizen verder weeral zijn camionette + aanhangwagen op straat had gezet aan de overkant, deze keer pal voor ons huis.  Voor mij was de maat hiermee vol, da’s al maanden zo dat die hier bij ons geparkeerd wordt, wat meer naar links of rechts tot ergernis van ons én velen die hier voorbij rijden, getuige menig claxon ‘s morgensvroeg en laat ! Toen ik Kane had afgehaald liep ik dan ook tot daar, trillend van woede want mijnen emmer was overgelopen. Ik vroeg dan ook op niet al te vriendelijke wijze of die kon verplaatst worden, dankuwel. Waarop ik natuurlijk de commentaar kreeg dat dat ook op een vriendelijke manier kon, tja tant pis ! Diegene die hier laatst komen bijwonen, smijten zich allemaal op straat en denken dat ze zich alles kunnen permitteren.

Koop dan toch een huis met plaats genoeg zodat dat al uw gerief op een deftige manier kan geparkeerd worden hé zeg !!!

 

 

 

One thought on “weekoverzicht

Leave a Reply

