unboxing een gewonnen happy blue box

Vorige week kreeg ik een mail met de boodschap dat ik een happyblue box had gewonnen nl. de “quid pro quote box” (met een waarde van 17.5 euro). Blijkbaar had ik meegedaan aan een wedstrijd én gewonnen, tja ik doe mee aan zoveel 😉  Vandaag stond hij aan de deur ! Tot een tijdje geleden kwam er maandelijks een nieuwe box uit (net zoals Deauty) maar het concept werd recentelijk veranderd. Voor alle info surfen naar hier

blijkbaar is daar altijd een sjaal bij, deze vind ik best geslaagd !
blijkbaar is daar altijd een sjaal bij, deze vind ik best geslaagd !
in een papieren zakje zaten de goodies
in een papieren zakje zaten de goodies
3 stuks
3 stuks

 

en daarin zat
en daarin zat
een grote mok
een grote mok
een notaboekje dat meteen de handtas in vloog
een notaboekje dat meteen de handtas in vloog
en hierin staken
en hierin staken
2016-05-25 13.06.40
3 leuke postkaartjes

Er zitten wel leuke boxen tussen om kado te geven/krijgen !

One thought on “unboxing een gewonnen happy blue box

  1. Inderdaad een toffe box. Om te krijgen en ook om cadeau te doen.
    Misschien moet ik ook een keertje vaker meedoen met een wedstrijd 😉

    Like

Leave a Reply

