oef

Na een goede nachtrust was het even bang afwachten toen ik opstond … maar dat ging vlotjes, de enkel was niet pijnlijker en niet blauwer geworden.Wel bleek ik pijn te hebben bovenaan mijn linkerschouder en onderaan mijn rechterschouder.

De kids gingen alleen met de fiets naar school. Ik trok mijn enkelverband aan, belde naar mijn werkgever, ontbeet en ging daarna mijn documenten bussen bij mijn werkgever en deed enkele broodnodige boodschappen in den Delhaize.

De rest van de dag keek ik Digi en las ik tijdschriften. Ondertussen staan alle gekregen Dahlia’s op zijn plaats (in de grond, in potten, …)

Leave a Reply

