under pressure

Vanmorgen wakker om 8u, opgestaan, afwasmachine leeggemaakt, was opgeplooid, choco gedronken en met de kids naar den Action op zoek naar ballonnen. We vonden één en ander maar niet waarvoor we speciaal gereden waren, dan toch maar (zoals oorspronkelijk gedacht) naar den Ava waar we blauwe en rode ballonnen kochten en nog een banner en rode steentjes. Dean bleek helemaal in deco mood !!!

Bij Zeb vond ik een zwarte jeans van Levi’s, weliswaar niet met gaten, dit is mijn allereerste Levi’s. De kids superblij omdat ze in een grijpmachine elk iets konden nemen (knuffels en snoep) die gaan in’t vervolg zonder morren mee naar binnen 🙂

Manlief was ondertussen in full logistic mode, mijn broerke kwam op het perfekte uur de vloerbedekking brengen en extra borden. Vlak voor de lunch kreeg ik ineens een duizelingske én direkt erna flikkerende golfkes voor mijn rechteroog, het overkomt me nog wel eens, wat het precies is, weet ik niet maar ik vermoed stress gerelateerd… Ik liep dan ook van hot naar her en betrapte mezelf erop dat ik het té perfectionistisch wil, het hele plaatje moet kloppen, dat is de aard van het beestje vrees ik tot het eind van mijn dagen !

Ik stofte binnen af, er werden allerhande kaarsen verzameld, Dean werd er helemaal vrolijk van (hopelijk blijft dat zo morgen). Ik vond rode kleurstof om in water te doen (net genoeg druppels erin) én 3 kleine, blauwe bolkaarsjes, mijn allerlaatste blauw resten, toeval bestaat niet denk ik dan !!!

De bloemstukken werden afgehaald bij Potvolbloemme (merci bonneke !!!) en nog wat bloemen voor in/aan de tent. We bleven druk bezig tot een uur of zes …

Ik maakte met Dean in outfit en met aangepast kapsel foto’s … die moeten dienen om als souvenierke te geven. Wa ne stress allemaal, ne normale mens huurt een zaal met catering 😉

Morgen vroeg nog de puntjes op de i en dan kunnen we naar de kerk …

 

Leave a Reply

