all set except the weather ?

Een vrij zware werkweek voor mij, vooral op donderdag dan want dat was 2 weken geleden en dan ziet zo’n huis er een pak smeriger uit maar ik heb ni liever omdat het verschil dan des te groter is (voor en na weetjewel !) maar ik was moe, even in de gaten houden of dit zo blijft of niet anders mss nog eens bloed prikken want dat zou kunnen wijzen op een ijzertekort … wat perfekt mogelijk zou zijn door mijn beperkte eetpatroon. Die donderdag blijft zowiezo gekkenwerk want 2 huizen op 1 dag … maar het is meteen mijn laatste werkdag van de week !

De 6 lonkt op de weegschaal nog een dikke kilo !!!! We blijven rustig verder doen zelfs op alle feestjes die er nog aankomen, je gaat ervoor of je gaat er ni voor …

De logistieke kant van de festiviteiten is volledig onder controle, vandaag reed ik naar Ikea achter wijnglazen.  Alles komt in orde, enkel het weer wordt een ramp : 12°C en koude wind, da’s al de derde keer op rij (na beide kids hun eerste communie) dat de weergoden ons zeer ongunstig gezind zijn …

Mijn 3 heren werden allen gekapt door het lokale kapsalon, wreed handig want op afspraak én goed geknipt, ik denk dat ze er drie nieuwe klantjes bij heeft !

Er werden vensters gekuist, keukenkasten kregen een beurt en alle was is er vandaag doorgedraaid, nog wat opruimen en poetsen morgen en de bloemstukken afhalen en een deel vlees en klaar zullen we zijn zondag !!!

 

Leave a Reply

