soms valt alles vanzelf in zijn plooi

Donderdag viel mijn oog op Evi haar bomberjack (in mijn Pop Up Restaurant), aandachtig hield ik de aftiteling in de gaten, Mango, bingo want webshop én ik vond ze meteen aan 20% maar ik bestelde ze nog niet… want retours zijn zelf te betalen …

Vrijdag ging ik shoppen : op zoek naar een ripped jeans en een bloes voor het communie feest. Starten deed ik bij C&A waar ik 2 jeansbroeken paste en met niks naar buiten liep …

Next stop Zeb waar ik nog een bonneke van heb van 3.5 euro te gebruiken voor 1/5 en ik had van mijnen baas ne voucher van 20% gekregen geldig enkel dit weekend. Ik vond er niks, zelfs de Mango kon me niet bekoren …ik gaf de voucher aan de eerste de beste die ik tegenkwam met iets in haar handen, superblij was die mevrouw !

Toen reed ik helemaal door tot in the Fashion Store, een vrij recente winkel waar ik nooit eerder kwam en daar heb ik me zot gepast !!! Een keitoffe ripped jeans van Pepe met beenlengte 28, paste perfekt maar geen stretch erin en dat zit dan zo vast aan uw lijf, een no go dus. Ik paste héél wat bloezen, ze hebben daar serieus veel keuze van Italiaanse makelij, ik kocht er een leuk shirt met korte mouwen met M. Monroe op en een zwarte, feestelijke bloes mét décolleté !

Kane had zijn eerste tennisles van dit seizoen en hij is het niet verleerd !

DSC_0480 DSC_0481

 

 

Zaterdag ging ik met bonneke naar de Potvolbloemme naar hun jaarlijkse open deur, we vonden er beiden iets maar waren een beetje ontgoocheld omdat er geen “speciallekes” waren.

Na de middag was ik onderweg naar Poppie Loppie in Kortenberg om de bestelde goodies ivm Dean’s communie op te halen toen ik bericht kreeg dat een ander deeltje bij een andere leverancier aangekomen was of hoe alles soms onverwacht in zijn plooi valt !

Ik plantte nog wat bloemetjes en manlief ruimde gans zijn bureau op !!!

een laars die te klein is geworden die upcyclen we !
een laars die te klein is geworden die upcyclen we !
onzen Aldi uil
onzen Aldi uil
mini garden tools
mini garden tools

Zondag was Dean’s allerlaatste catechese. Hij ging samen met zijne maat die blijven slapen was.

Door de aprilse grillen werd er niets in de tuin gedaan …er werd grondig opgeruimd op de ganse beneden verdieping en de dweilrobot mocht nog eens poetsen

2016-04-24 13.16.55

 

4 thoughts on “soms valt alles vanzelf in zijn plooi

Leave a Reply

