online shopping any one ?

Er werd afgelopen week heel wat online geshopt ! Nog meer communie bedankjes via een ons bekende webshop, bij Esprit een zwarte jeans en een t-shirt voor mij, bij Zalando ook een ripped jeans van Hilfiger, bij Coolblue een nieuw mes voor onze grasmachine (zaterdag besteld, geleverd door Bpost op zondag !!!!!!), bij Mango dan toch het bomberjack wegens laatste dag kortingsprijs, ik bestelde meteen shirts en broeken mee voor de boys en bij ICI Paris XL kaarsen en een nieuwe

Clinique Clinique Pep Start Eye Cream

zalig produkt dat écht werkt !!! En ik maakte meteen gebruik van de kortingsbon die in Libelle stond (10 euro korting bij aankoop van 30 euro) En ik bestelde ook nog een kado voor iemand dat ik in mekaar had geflanst ……

Benieuwd wanneer al deze goodies gaan aankomen én of er iets retour moet …

Leave a Reply

