time flies

De weken vliegen voorbij, is dat nu door ouder te worden dat dat precies nog sneller gaat ??? Met ouder worden bedoel ik niet dat ik me oud voel… ik mag dan 45 zijn, zo voel ik me absoluut niet !!! Nog een maand tot de communie !

Ik ging deze week naarstig op zoek naar “verpakkingsmateriaal” voor Dean’s communie bedankje/souvenierke. Zo ging ik bij Ava langs waar ik tussen de zwangere buiken rondliep tussen het doopsuiker …  Een dikke no no maar ik ging er wel naar buiten met 2 zwarte stretch overtrekken voor onze “hangtafels” (met 5 euro korting dankzij een bon) Tadaaz’ bestelling kwam toe en ook mijn allereerste ASOS bestelling werd door DHL geleverd (zal niet de laatste zijn !!!)

Ook bij Zeb sprong ik eens binnen, ze hebben daar zalig veel Mango, een merk dat me wel ligt (vooral hun shirts en sweaters) Ik heb nog een aantal bons die opmoeten … wat ik aantrek met de communie is nog steeds een mysterie alhoewel ik wel weet wat ik wil én dat maakt het helemaal onmogelijk want als je gericht gaat shoppen …

We hadden al enkele weken last van hardnekkige douche geurtjes én een luidruchtige gootsteen, hoog tijd om de buizen eens te reinigen wat ook uitvoerig gebeurde op vrijdagavond en toen merkte we dat er schuin tegenover ons huis een BMW geparkeerd stond met de koplampen én de motor aan en 2u later stond die er nog steeds … Een aantal buren aangesproken en gaan bellen aan huis maar geen chauffeur/eigenaar te vindenr. Dan maar naar de politie gebeld die ongelooflijk snel ter plaatse waren, écht waar !

2 vrouwen die op onderzoek trokken (iets later arriveerden 2 agenten met een anonieme wagen) en uiteindelijk te weten kwamen wat er aan de hand was, uiteindelijk vertrok de auto om 20 na 11, hij had zéker 4u staan draaien…niet écht normal behaviour te noemen denk ik dan !!!

Zaterdag via een website (gevonden dankzij Google) het correcte “verpakkingsmateriaal” besteld bij een winkel hier niet zo gek ver vandaan !!! Jeuj, nu is het souvenier luik volledig onder controle !

Na de middag naar b & b K.met een pateeke en een bloemeke om de bomma een gelukkige verjaardag te wensen, ze knipte op mijn vraag Dean’s haren want het is nog 3 weken vooraleer we naar de kapper gaan ! En in het naar huis rijden stopten we bij Verstreken om grondbedekking te kopen dat zal dienen om de achtergrond van het symbool op te vullen.

Zondag bonneke ophalen en maken dat we in Putte Grasheide waren voor de jaarlijkse plantenmarkt, altijd de moeite ! We waren allebei blij toen we aan den oto waren wegens beide handen vol (zakken) met plantgoed !

slamix, pijpajuintjes, één vaste plant en een hoop éénjarigen !
slamix, pijpajuintjes, één vaste plant en een hoop éénjarigen !
de boomhut
de boomhut
ons symbool helemaal af !
ons symbool helemaal af !
Kane's bak met slamix en pijpajuin
Kane’s bak met slamix en pijpajuin
bieslook en peterselie zijn terug een kregen een vers laagje potgrond
bieslook en peterselie zijn terug een kregen een vers laagje potgrond

Op naar volgend weekend want dan vliegen we er alle vier in (in de hof !)

Leave a Reply

