I need never get old

Dit nummer vind ik zo goed !!!

De weegschaal is me ook gunstig gezind, ik klokte af op 74.6 op maandagmorgen (da’s al aan de juiste kant van de 7 voor zover die 7 goed kan zijn 😉   ) da’s 8,6 kilo lichter en of ik dat voel !!! De jeans salopette waar ik afgelopen zomer in “woonde” past weer perfekt !!! Nu is het een kwestie van gewoon verder te doen, de volgende stap is de 6 op de weegschaal zien verschijnen en daarna is the sky the limit.

Ondertussen zijn de communie bedankjes besteld ! Nu nog uitkijken voor de afwerking …

En een stuk tuin dat normaal schors over zich ging krijgen, zal dan toch “grasveld” worden … of hoe alles zichzelf uitwijst !

4 thoughts on “I need never get old

Leave a Reply

