paasvakantie – week 2

Dinsdag kreeg mijn otoke nieuwe koplampen, besteld én vakkundig geplaatst door manlief, de laatste 2 jaar moesten die worden opgepoetst vooraleer ik naar de keuring kon en dat kostte me telkens aardig wat duiten. Ook mijn kofferslot werd gerepareerd, dat kan nu terug open zonder sleutel en werkt terug mee met de centrale vergrendeling.

Er gebeurde niets speciaals deze week, ik werkte volgens mijn normale schema, de kids sliepen uit en werden verwend door bonneke met croque monsieur en spek met eieren en op donderdag kregen ze het gezelschap van Kyara. De communie uitnodigingen kwamen aan en werden allemaal bezorgd/verstuurd.

Mijn tuinafboording kwam aan én ik kreeg op vrijdag bericht dat mijn pallet houtschors was aangekomen bij Trafic.

Leave a Reply

