weekend

Zaterdag ging ik met Dean naar AVA om tafelbekleding, kaarsen en servetten te kopen voor zijn communiefeest en dat ging héél vlotjes ! In de bieb waren we snel buiten want het gereserveerde boek was nog niet teruggebracht. In Delhaize kochten we drank en groenten.

Na de middag ging Kane spelen bij zijne maat en diens broer kwam met ons mee om met Dean te minecraften. Ik besloot eindelijk in mijnen hof te duiken om het onkruid aan te pakken maar kreeg niet alles gedaan…

De uitnodiging voor Dean’s communie is gemaakt én besteld !

Zondag scheen eindelijk de zon en deed ik verder in de bloemen/plantentuin zodat die helemaal onkruidvrij is ! Ik bestelde een pallet boomschors (bij den Trafic) én een rol rubberen afboording (bij tuinadvies.be) want nu groeit het gras in mijnen hof … Zou alles dan misschien toch nog in orde komen/proper worden tegen  mei ? Er is nog serieus werk aan de winkel … een groot stuk verwilderde tuin achteraan moet helemaal onkruidvrij gemaakt worden zodat het een bloemenwei kan worden en het stuk achter de trampoline ook (daar komt daarna schors op). Ik poetste enkele vensters en maakte ook de paadjes langs de groententuin onkruidvrij. Gestofzuigd en gedweild en daarna op het gemakje Libelle gelezen en verder gekeken naar ” The Walking Dead” ondertussen al aan S4 !

Doet deugd zon en warmte, de batterijen zijn helemaal opgeladen !

One thought on “weekend

  1. Jij hebt aardig wat werk verzet in de tuin. Ik moet er nog aan beginnen :-/
    Zondag was het super weer! Ik heb er van geprofiteerd om in de tuin mijn boek uit te lezen 🙂

    Like

Leave a Reply

