paasvakantie – week 1

Paasmaandag was saai : regen en vooral heel veel wind !!! Normaal gingen we naar het VTM Paasevenement in het provinciaal domein in Kessel-Lo maar dat werd afgelast door de bomaanslagen.

Dinsdag was ik ook thuis wegens klant en alle kids thuis, de boys waren vrij lastig, ik maakte hen meteen duidelijk dat ze best van houding veranderden of dat ze anders naar het speelplein mochten tijdens de grote vakantie : zo’n dreiging werkt perfekt want een grotere straf bestaat er niet voor hen !

Woensdag normaal werken, even een praatje gemaakt met mijn klant die ik normaal niet zie maar da’s eens plezant  bijpraten. Na de middag naar AH wat wokgroenten en vlees kopen én een bosje gratis tulpen gekozen !

Dé datum voor de installatie van de airco werd vastgelegd !!!! JEUJJJJJJJ !!!!

Donderdag een normaal dagje werken, mijn klantje in de voormiddag was thuis en had voor een Paaskadoke gezorgd : een doos Delacrekoekjes, normaal zou ik daar superblij van worden maar nu niet, ik ben geen goeie actrice dus vertelde ik haar dat ik op régime was … ze vond het zonde dat ik er zelf niet van zou kunnen genieten en besloot de doos weg te steken voor haar man en kids en iets anders te kopen. Ondertussen al bijna 6 jaar dat ik bij haar poets ! De klant van de namiddag was op vakantie en ook de poezen gaven niet thuis.

Vrijdag bloed laten trekken bij de dokter om te checken of alle waarden ok zijn …Dat gebeurde zonder enig probleem, goed geprikt en zonder problemen 3 tubes gevuld. Ik reed met de kids naar de Brabanthal in Leuven waar een outletverkoop gehouden werd met Torfs, Zeb en Fiets! Ik ging naar huis met lege (!!!) handen, schoenen aan 60 euro zijn geen koopjes vind ik en de rekken van Zeb waren zo onoverzichtelijk dat ik al geen zin had om te zoeken naar iets ! De beste koopjes waren bij Fiets! denk ik.

Na de middag reed ik met een volle auto jongens naar Dreamland, ik had ze -op vraag van Dean- ingeschreven voor een Lego Nexoknights workshop. Ze konden direkt starten toen we -te vroeg- aankwamen.

eerst lekker shaken
eerst lekker shaken
op een trilplaat
op een trilplaat
t
daarna katpult schieten met de “chaos katapult”
scoren deed je door in de boeken te mikken
scoren deed je door in de boeken te mikken
videoke van de favoriete ridder kijken
videoke van de favoriete ridder kijken
om het snelst een ridder in mekaar steken
om het snelst een ridder in mekaar steken
bij de jongsten duurde dit  iets langer
bij de jongsten duurde dit iets langer
spelletje spelen op de ipad
spelletje spelen op de ipad
en naar huis met een goodiebag
en naar huis met een goodiebag
Leave a Reply

