oorverdovend stil

Al 2 dagen geen vliegtuig te zien boven ons… het gevolg van de explosies op Zaventem, een magische plek voor mij met mooie herinneringen… dankzij mijn vader die er tot zijn pensioen werkte,  kon ik er  stage/vakantiewerk doen. Het was ooit mijn droomhabitat om in te werken (oorspronkelijk wou ik stewardess worden maar daar bleek ik te klein voor dus ging ik voor operationeel bediende) Ik strandde zoveel jaren geleden op 1 puntje tijdens de sollicitatie procedure, het is dat het zo moest zijn, denk ik dan.

Het moest er eens van komen, die aanslagen,  da’s zo klaar als een klontje dat we niet gingen gespaard blijven en dan maakte ik me meteen de bedenking dat we mogen van geluk spreken dat ze niet gewacht hebben tot a.s. zaterdag (begin Paasvakantie) want dan was het bloedbad nog zoveel groter geweest. De ganse dag luisterde ik met nog meer aandacht naar Studio Brussel en ‘s avonds keken we samen met de kinderen naar het journaal. We stelden hen ook gerust en gaven wat duiding.

One thought on “oorverdovend stil

Leave a Reply

