een versnelling hoger

De weegschaal thuis klokte af op 77.5 da’s een gewichtsverlies van 5.7 kg/maand wat té weinig is volgens de diëtiste, tot die bevinding was ik zelf ook al gekomen want normaal ben ik na 1 week al 5 kilo kwijt … dus ga ik een versnelling hoger en mijn koolhydraat inname nog verlagen. Dit kan door niet 3 maar 2 bokes te eten ‘s middags en 1 ipv 2 wafeltjes te eten om 15 (en koekjes met de helft minder carbs zijn besteld !). Eens kijken wat de weegschaal dan zegt … en als dat niet lukt dan vrezen we dat het menopauze beest wel eens de oorzaak zou kunnen zijn en daar zal ik me bij moeten neerleggen. Maar ik panikeer (nog) niet, ik vind bijna 6 kilo op 4 weken niet slecht. Op deze manier is het lang doenbaar da’s het positieve van de zaak maar het duurt véééél langer en da’s het grote minpunt.

Vetpercentage is gezakt tot 37%, ideale percentage is niet zover meer af, daarvoor hoef ik maar 7 kilo ter verliezen !

Let’s do this !

6 thoughts on “een versnelling hoger

Leave a Reply

