klanten opvolging wasdadde ???

Mijn nagelstyliste sms’te met de vraag of mijn nagels nog ok waren ! Binnen exact één week heb ik bij haar een afspraak, da’s pas klanten opvolging/service ! En da’s iets héél zeldzaams tegenwoordig vind ik …

Ik ga al een tijdje niet naar de fitness (momenteel kan ik daar niks gaan doen wegens dieet) denk je dat die een mail sturen met de vraag wat er loos is ? Natuurlijk niet want het abonnement loopt en wordt automatisch betaald; een schande vind ik het. En mijn diëtiste, die zal ook niet uit haar eigen een mailtje sturen om te informeren hoe het gaat… Ze antwoordt wel direkt op mails van mijnentwege en is uitermate vriendelijk en behulpzaam maar you get my drift ?

Ondertussen 5 kilo kwijt !!!! Da’s een kledingmaat zeker ? Ik voel het ! Op naar de volgende 5 !

2 thoughts on “klanten opvolging wasdadde ???

Leave a Reply

