gewonnen !

Ergens in januari nam ik deel aan een wedstrijd op  Wildcard’s blog één van de bloggers die ik al jaaaaaaaaaaaaren volg (en vice versa). Hij gaf één en ander weg naar aanleiding van zijn mooie ronde getal volgers. Ik deed mee aan de wedstrijd waar een juwelenprijs aan verbonden was. Dat lees je hier.

Ik won !!! Het pakje werd afgelopen dinsdag opgestuurd en kwam pas maandag in mijn bus terecht, schandalig hoe traag onze post werkt maar dat wisten we al langer, als je iets bestelt in Engeland komt je pakje sneller toe !!!

netjes verpakt !
netjes verpakt !
nog apart in een mooi geschenkzakje
nog apart in een mooi geschenkzakje
een stoere ketting
een stoere ketting

 

Dikke merci !!!

 

 

4 thoughts on “gewonnen !

  1. Graag gedaan. Jij bedankt voor je logje en nog iets, de ketting is eigenlijk een exacte copij van de ketting van de groene heks in “Once Upon A Time…”

    Dat het je geluk mag brengen 🙂

    Like

Leave a Reply

