all positive

Zaterdag naar JBC gereden, waarom eigelijk ? k’ Wist op voorhand dat dat verloren moeite ging zijn (moet nog meer mijn buikgevoel vertrouwen !) Dean en ik gingen kijken naar een broek voor hem en een bloes voor mij voor zijn communie (stonden allebei in de laatste folder).  De broek voor hem was qua kleur niet ok, veel te flets en het materiaal trok ook al op niks, de bloes voor mij was ook een dikke no go (fout model, kleur niet ok, …) What can I say diene winkel is mijn ding ni (nooit geweest en zal het nooit ni zijn ook ni ) Zal eens naar Ozoheppie moeten trekken met hem kortelings …

Verder werd er niet veel gedaan. Beide kids mochten op verplaatsing gaan spelen.

Vandaag hadden we vanmorgen direkt overleg voor Kane en we staan helemaal op dezelfde lijn : hij is goe bezig ! Mijnheerke ruimt blijkbaar op in de klas, ik dacht dat ik ni goe hoorde en barstte ff in lachen uit ! Hij is ook heel behulpzaam en kan ernorm goed bouwen met Knex/Clics. Heel wat positiviteit dus !

De weegschaal vandaag : 78.8, naar beneden dus maar het gaat allemaal een pak trager dan ik zou willen 😉 maar langzaam maar zeker zullen we maar stellen, 5 kilo op een maand zal wel lukken ! (momenteel 4.4 kwijt)

pizza met restje varkensreepjes en als side dish witloof
pizza met restje varkensreepjes en als side dish witloof op zaterdag
pizza met vis
en zondag pizza met vis
Leave a Reply

