ik ben goe bezig ;-)

Maandagmorgen tijd voor een nieuwe weging : 79.5 zoals gedacht de 7 op de weegschaal, op naar de 78 en zo op het gemakske verder naar de 6 !!! Ik kan mijn broeksriem al een gaatje verder steken !!!

Nog een dikke 2 maand en we hebben een plechtige communicant in huis, wat we eten en hoe het er moet uitzien is al duidelijk, ik wou dat ik ook wist hoe Dean zelf er gaat uit zien ! Ik zal daar toch eens werk moeten van gaan maken om eens rond te kijken, we weten wel al ongeveer wat we willen ! Hoe ik er zelf zal bijlopen, is het minste van mijn zorgen 😉 al heb ik wel al een idee !  Zolang Dean geen kleding heeft, kunnen er geen uitnodigingen en bedankjes e.d. besteld worden.

En eens rondkijken voor een fiets voor hem want dat wordt -traditiegetrouw- hét kado, hij zal hem goed kunnen gebruiken om naar het eerste middelbaar te rijden !

 

2 thoughts on “ik ben goe bezig ;-)

Leave a Reply

