spring is in the air

Zaterdag om 6u40 uit mijn bed, om 7u10 sprong ik in mijnen oto en om half 8 was ik bij mijne kapper én ik was den eerste maar er was direkt iemand achter mij. Gelukkig lieten ze ons al binnen want het was maar friskes ! Den uitgroei werd aangepakt door de enige jongen van de bende, a gay man, het was de eerste keer dat hij mij “behandelde”, had verwacht dat hij wat ging praten maar ik moest alles uit hem sleuren maar hij heeft dat goed gedaan !!! Het knippen liet ik over aan vertrouwde handen want een krullend kapsel is niet zo eenvoudig te knippen denk ik dan.

Terug thuis gekomen, stortte ik me op de wandkast in de woonkamer, die was ik gisteren beginnen leeghalen. De binnenkant werd proper gemaakt en daarna werd ze terug gevuld, samen met de 2 nieuwe Kallaxen van den Ikea. Weeral een goed werk dat gedaan is, is dat de lente die in de lucht hangt ? In ieder geval is het nu goed geweest.

pizza met paprika, champignons en vis
pizza met paprika, champignons en vis

‘s Avonds deden we (Dean, Kane en ik samen met een klasgenoot, diens oudste broer en mama) mee aan de allerslimste familiekwis georganiseerd door het Oudercomité. 2 doe ronden, een rode draad en 9 gewone ronden en 2 tussenronden waaronder een blad met 20 groenten op, niet zo makkelijk maar we scoorden 14/20 en droedels waar we het maximum scoorden. Een hele tijd stonden we op de vierde plek … De eerste doe ronde moesten er 5 sausjes geproefd worden, voor mij geen optie natuurlijk maar enkel door het uitzicht en er aan te ruiken, herkende ik er 3. De tweede doeronde moesten er 2 kids (K. en K.)het podium op en moest de ene zoveel mogelijk playmaïs op de andere zijn hoofd plakken.  Ze deden het keigoed want we eindigden derde ! Er waren 12 ploegen.

Het werd nog heel spannend op het laatst zodat we uiteindelijk toch derde werden !!! Een grote shopper vol prijzen was onze beloning, voor elk wat wils én voor mij de kadobon van Carmi t.w.v 25 euro !!!! Jeuj !!!!

Zondag leverde enkele schooljuffen ontbijt aan huis, ik deed natuurlijk niet mee deze keer. De inhoud bleek iets minder dan vorig jaar maar ruim genoeg voor een uitgebreid ontbijt.

2016-03-06 09.41.36

witte en bruine pistolet en voor manlief nog een croissant, 2 chocomelk en 1 fruitsapje, hesp/kaas en préparé, hardgekookt eitje, choco en confituur en een actimelleke
witte en bruine pistolet en voor manlief nog een croissant, 2 chocomelk en 1 fruitsapje, hesp/kaas en préparé, hardgekookt eitje, choco en confituur en een actimelleke

 

De beneden verdieping werd gepoetst, Kane en Dean werkten verder aan hun kamp/boomhut en manlief dook de kelder in waar ook dringend orde moest gemaakt worden, geen eenvoudige klus …. maar het begin is er !!!

Verder werd er tv gekeken, gesurft, gelezen en genetflixt.

Leave a Reply

